péntek, július 19, 2013

SK01 - Nehéz (kettlebell)

Ma nem én voltam a soros a uszodában, így előszedtem a golyókat.

Az elmúlt hetek kicsit összevissza edzésekkel teltek - bár a termi részbe megpróbáltam valami rendszert csempészni, amit ezen túl is megtartok - köszönhető ez a bal bicepsz sérülésének (amire jócskán rápihentem, de én már csak ilyen óvatos gyerek vagyok), nyaralásnak, favágásnak illetve a saját lustaságomnak :-)
Ennek - remélem nem jön közbe semmi kopp-kopp-kopp - vége. A mai edzés már az új szellemben történt meg a reggeli friss levegőn:
  1. Dupla C&P létra: (3-3-3-3-3)x(@40-@40), minden ismétlés földről indul
  2. APUP 1/1: 7-6-5-5-5, maximális ismétlésre 60 mp-es pihikkel
  3. Farmer: 5x(1 perc séta + 1 perc pihi)x(@40-@40)

  4. 1/2 óra kerti munka
A dupla C&P létra fokai során elvégzek egy ismétlést, lerakom a golyókat, felegyenesedek, 1-2 lépés hátra, majd visszalépek és mehet a következő. A végcél (aminek tavasszal az a balul sikerült kerékforgatás keresztbe tett) a Sig Klein kihívás a dupla @40-nel. Szépen felépítgetem a magam kis ráérős, lassú tempójával.

A húzódzkodást már 2-3 hete visszahoztam, ideje most már ezt is rendszerbe foglalni. Mi mást is választhattam volna, mint a tavasszal már nagyon bevált Armstrong Pullup Program-ot. Csak éppen valamiért az első napon 60 mp-es pihenőkre emlékeztem a 90 mp helyett. Sebaj, majd következőleg.
Az edzést egy kis sétálással zártam, és jöhetett a kerti munka :-)

Az új rendszerhez hozzátartozik, hogy minden nap lesz 5x5-ös (bal és jobb kéz természetesen) rendszerben grippernyomkodás. Egészen lentről indítva. Vagy végig ugyanazzal, vagy egyre nehezebbel. Ezt pihenőnapokon egy kis tépés is kiegészíti. Ezeket külön nem fogom írni.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: