csütörtök, április 30, 2015

Új világ 01.

Késő esti edzés. A lábujjam a tegnapi swingek után egy kicsit fájdogált, de inkább a köröm területe és nem a törés helye (a köröm továbbra sem döntötte még el, hogy most marad vagy leesik). Így ma bepróbáltam a kedvenc 20 perces duplagolyós melómat:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, 5-5-5-5-5 ismétlések az egyes körökben, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    20 perc alatt összesen 50+10 dupla clean, 25 dupla mp és 25-25 fűrészelős nyomás
  • Vastag rudas evezés: 3 felvezető sorozat, majd három sorozatban 10x100kg
  • Szegtörés: 7x230, 7x200, könnyedén
  • Snatch @32: 10x(minden másfél percben 15 ismétlés), kényelmes 150 ismétlés 15 perc alatt
A 20 perces dupla @32-s gyakorlásnál egy biztonsági 5 ismétléses percenkénti adaggal dolgoztam. Úgy voltam vele, ha érzem a lábujjam, akkor letészem a lantot, illetve a golyókat. De nem kellett, mintaszerűen sikerült végigvinni.
Egy kis fogáserősítős evezés, majd szegtörés. Bizony jól látszott, hogy mivel most nem volt előtte mellizmos móka, úgy hajlítgattam őket, mintha csak egy kis darab drót lett volna a kezemben.
Levezetésként szakítás. Cseszteti a tenyeremet a kedvenc vörös @32-es füle, ugyanis sok helyen le van pattanva róla a festék, ezért nem egyenletesen sima a felülete. Ezzel valamit kezdenem kell, mert így nem frankó a dolog.
A szauna kimaradt (pedig még találtam itthon olajat is), mert a pultos kisjány elfelejtette bekapcsolni. Én kapcsoltam be, onnan számítva jó 40 perc, amíg elér egy használható hőmérsékletet. Máskor előre jelzem majd, vagy inkább bemegyek és ellenőrzöm. Pedig a bérlethez ingyért jár, de olyan kevesen veszik igénybe (nem is értem azembereket, hogy miért nem szeretnek szaunázni), hogy egyszerűen lejár a beállított idő és senki nem indítja újra.

Holnap péntek és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: