csütörtök, augusztus 25, 2016

Duplások (7)

Déli edzés.
Átcuccoltam a golyóimat az edzőtermi részből a tornaterembe (ahol a csoportos foglakozásokat szokták tartani, itt vannak a termi kettlebellek is), ezentúl itt fogok edzeni.
Saját zenét tudok hallgatni közben, nem zavarok másokat a beszélgetésben és a telefonnyomkodásban az intenzív edzésemmel, nem foglalom a kedvenc beszélgetős (és egyben kamu hasazós) helyet az edzőtársaktól, nem kell kerülgetnem a tükörben pózoló illetve a sminkállapotot ellenőrző sporttársakat.
Szóval nekik és nekem is jobb lesz így :-)
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP@36-@36 + APUP súlyos rész (+@16): 10 sorozat 3 + 3 ismétlésekkel 
  • Duplagolyós gyakorlás @24-@24: 3 sorozat az alábbiakból, a sorozatok között kis pihikkel:
    • 5 dupla swing
    • 5 dupla clean
    • 10-10 fűrészelős nyomás
    • 5 dupla clean
    • 5 dupla swing
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: Wrist Roller@40 kifelé-befelé tekerve + 20-20 egylábas vádli állva
    • 3 sorozat: 10 lábemelés függeszkedve fejhez + 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás)
  • Függeszkedés: 1 perc
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Egy 10 sorozatos erőrész, majd szakítás helyett duplagolyós lihegtetős, végül a vegyes kötelező. Mindezt keretbe foglalta a hengerezés, nyújtás.

Találkoztam azzal a sráccal, aki szokta használni a Rolling Thunder-t. A szabványból 84 kg-ot tudott húzni ballal és jobbal. Őt is megtréfálta a házi készítésű: 50 kg-ból húzott vele duplákat :-). Úgyhogy nemcsak az én arcom lett kisebb...

Megmértem a golyókat:

Elite (felújított) @48 - 48 kg
Full Force @40 - 40,6 kg
Military Grade 2x@36 - mindkettő 36 kg
Military Grade 2x@32 - az egyik 31,8 kg, a másik 32.2 kg
Elite (felújított) 2x@32 - az egyik 32 kg, a másik 31,8 kg
Elite (felújított) 2x@24 - az egyik 23,4 kg, a másik 23,8 kg
Girja @24 - 24 kg

Holnap péntek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezen jót nevettem. Én is egy másik részén vagyok a teremben, Miskolcon. Lenn az alagsorban ott ahol a bokszolók vannak és én is tudok ott hallgatni külön zenét, mert külön számítógép, net és hangtechnika van ott..... Itt van csaj aki megoldja a sminkproblémát lakkal így nem csúszik el a sminkje ha netalántán megizzadna a futógépen.... Bajzáth

Névtelen írta...

A golyósok félrevonulva edzenek... titokban leszünk a legerősebbek :-)