vasárnap, augusztus 21, 2016

Termi edzés (6)

Késő délutáni mozgolódás a teremben. Sajnos kicsit későn mentem, ezért a vegyes kötelező programot kihagytam, mert akkor nem tudtam volna hengerezni. Az meg szerintem fontosabb:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMp + Húzódzkodás:
    • 2 sorozat: (5 mp + 5 clean)x(@24-@24) + 5 húzonc
    • 2 sorozat: (5 mp + 5 clean)x(@32-@32) + 5x(+10kg) húzonc
    • 5 sorozat: (4 mp)x(@36-@36) + 4x(+15kg) húzonc
  • APUP maximális: 5 sorozat maximális ismétlésre más-más fogással
  • Snatch@24: 60-60, egy kézcserével
  • RT emelés és tartás: 5x(3-3), majd 10 kg-mal csökkentve a terhelést 30 mp - 30 mp tartás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A duplagolyós részben a két @36-os golyóval melóztam súlyos húzódzkodással összekötve.
Az APUP programban az „5 sorozat maximális ismétlésre” rész következett. Ezt ma a golyós rész után raktam be és mind az öt sorozatban más fogást használtam. Volt aminél simán ment a 10 ismétlés (már régebben 10-ben maximáltam az ismétlések számát), de volt olyan is, ahol csak 5 sikerült. Jó kis rész volt, a hát minden részét átdolgozta :-)

A lihegtetős rész 60-60 szakítás volt, aztán már az órára pillantva, közel volt a záróra. Így nem kezdtem bele a szokásos vegyes kötelező programba, hanem helyette RT emelést raktam be. Ez érdekes volt, mert itt a házi készítésű Rolling Thunder-em van (állandó jelleggel itt tartom). Csapágyas, azaz piszkos könnyen forog és 6 cm helyett majdnem 7 cm az átmérője. Ráadásul itt nem egy kis állványra csúsztatom rá a tárcsákat, hanem egy fedőszerű lapra rakom, és a fogót a fedő közepéből induló láncra akasztom. Így sokkal alacsonyabbról tudom indítani az emelést.
Na, ez a három nehezítés megtette a hatását: kb. 20 kg-mal kevesebbel melóztam benne, mint a szabvány Rolling Thunder-rel. Megvolt a változatosság... Meg az arcom is kisebb lett :-)

Edzés végén kis fetrengés a padlón, majd zuhany. Szaunára már nem maradt időm.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: