csütörtök, augusztus 04, 2016

Újra a teremben (1)

Nem vártam ki a hónap végét, már a hónap elején beköltöztem. Megjöttek az új golyók is. Vadi újak:

32 kg-os Military Grade (új sorozat). Már volt egy régebbi típusú, teljesen új állapotú Military 32 kg-os golyóm a Jófogásról, így mindenképp Military-t akartam. Alak szempontjából teljesen megegyezik a régi az újjal, csak a felülete sokkal-sokkal profibb kidolgozású:


40 kg-os Full Force (hogy ne csak Military legyen, hanem ezt a legjobbnak mondott golyót is használhassam):


Így a teljes készletem: 2x32kg (Military), 2x36kg (Military), 1x40kg (Full Force), 1x48kg (felújított Elite)
(a zöld 24-es girja nem az enyém, de használatra megkaptam):


  • Farmer: a golyók bevitele, eléggé lefőttem benne, ráadásul a terembe vezető lépcsősor nagyon keskeny, cipeléshez balesetveszélyes
  • APUP 2/4: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés sikerült, összesen 55 ismétlés: végigvittem a teljes létrát!
  • C&P létrák: (1-2-3-4-5)@32, (1-2-3-4-5)@36, (1-2-3-4-5)@40, olyan 20 perc volt
  • Snatch@24: 50-50, letétel nélkül
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Egylábas vádli: 20-15-10 mindkét oldalra, folyamatos végrehajtás
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Az egész edzés (a cipelést kivéve) belefért egy órába, mert ezzel párhuzamosan Betti csoportos órán vett részt. Egyszerre végeztünk és így együtt szaunáztunk.

Holnap péntek és strand.

Nincsenek megjegyzések: