kedd, augusztus 23, 2016

Uszoda edzéssel és Szeánsz

Kora délutáni mozgolódás:
  • APUP létra: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés volt, összesen 55 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(5+5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: 25kg - 30kg - 25kg - 20kg-os kézisúlyzó párokkal, 10 ismétlés minden súlyból, pihi nélkül
  • FG rudas felhúzás: 3x10, 10 kg-os ugrásokkal, 70 kg-ról kezdve
  • Függeszkedés: 1 perc
  • Úszás: 40 perc folyamatos gyors, nagyon könnyedén ment
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 30°C volt. A szokásos program, edzés végén most egy kis rudas felhúzást raktam be Fat Gripz nehezítéssel. Lassú végrehajtás, pont elég volt a Rolling Thunder után.
Volt egy úszó srác is a konditeremben. Ekkor melegítettem a Rolling Thunder-es melóra. A 60 kg-ot simán felemelte mindkét kézzel, a 70 kg-ot pedig jobb kézzel meg tudta mozdítani, azaz elcsúszott a padlón a súly. Ez azért komoly, mert egy úszó nemigen edz fogáserőre. Sok aktív gyúrós srác már a 60 kg-ot sem tudja megmozdítani. mondtam is neki, hogy ha abbahagyja az úszást, akkor irány a fogáserő fejlesztés.

Az úszás nagyon könnyedén ment, ezért a szokásos 30 perc helyett 40 percet toltam. Egy kis gyógyvizes punnyadás következett, majd hidegvizes ücsörgés. A szaunát kihagytam, mert este szeánsz:


Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: