kedd, augusztus 02, 2016

Uszoda edzéssel + Szeánsz

Tegnap sikerült túladnom a @32-es páron is. Ezzel véget is ért a golyócsere első fázisa. Most jön az új golyók beszerzése. Ez a fázis asszem gyorsabb lesz, hiszen ehhez csak pénz kell. Az meg már az eladott golyókból biztosítva van. Felújítottam egy régi jó kapcsolatot, így olcsóbban tudok új és újszerű Full Force és Military Grade golyókat beszerezni. Soha többet kalapácslakk! A TacTical-os megrendelést lemondtam. Drágák. Egyék meg amit főztek.

Edzésügyileg uszoda:
  • APUP 1/4: 10-10-10-9-8, 90 mp-s pihikkel, összesen 47 ismétlés
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 5x(5+5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: vetkőző sorozat: 20-5-10 ismétlés, 5kg-os csökkentésekkel
  • FG-s evezés kézisúlyzóval: 1 sorozat maximális ismétlésszámra 
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Mindössze 32 °C volt és viszonylag alacsony páratartalom. Köszönhető ez annak, hogy alig voltak illetve nem szaunázott senki. Vittem a Bombát és toltam az edzést:

A húzonc programban úgy döntöttem, hogy az 1. és a 3. napon maximálisan 10 ismétlésig megyek el. Ha ezt sikerül elérnem, akkor +5 kg-mal kezdem újra az ismétlések felépítését ismét 10-ig és így tovább. Oka, hogy mivel aránylag nagy a testsúlyom, félek, hogy a magas ismétlésszám előbb-utóbb visszaüt könyökügyileg, ezért inkább picit emelek a terhelésen, hogy ne kerülhessek 10 fölé. Meg amúgy unalmas is olyan sokat ismételni.

A kézisúlyzós nyomásnál a szokásos 2-3 munkasorozat helyett egyetlen vetkőző sorozatot tartottam: 20x(30kg-30kg) + 5x(25kg-25kg) + 10x(20kg-20kg). Pihi csak annyi, amíg súlyzót cseréltem. Ölég brutálra sikeredett a végére. Az uszodai teremben 30kg-os a legnagyobb kézisúlyzó.

A szaunát és a gyógyvizes punnyadást kihagytam, hiszen este szeánsz:


Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: