szombat, augusztus 06, 2016

Uszoda edzéssel

Tegnap délután strand. 4 gyerek + 2 felnőtt (mindenkinek szoboszlói belépőjegy), 4 kürtőskalács és 5 csavaros fagyi (én nem is ettem semmit) összesen 11500 Ft. Még jó, hogy nem mindennap járunk...
Amúgy tök jó volt, nemhiába a szoboszlói az egyik legjobb strand!

A mai program uszoda:
  • APUP 3/4: 9x3(+15kg), 60 mp-s pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(5+5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(2-2), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: maximális ismétlésszámra, 5 kg-os csökkentésekkel, 30kg-25kg-20kg-os kézisúlyzó párokkal, pihi nélkül
  • FG-s evezés kézisúlyzóval: 1 sorozat maximális ismétlésszámra, asszem 25 körül volt a vége
  • Úszás: 40 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 37°C, nagyon párás levegő és egyedüllét. Persze vittem a Bombát, úgyhogy zene az volt.
Elhatároztam, hogy a ma is elvégzett súlyzós húzódzkodást (azaz a program 3. napját) az RB-be helyezem át, mert ott egyrészt sokkal jobb a húzódzkodó állvány (4 féle fogással lehet húzni), másrészt van egy nagyon kényelmes húzódzkodó öv. Itt meg lesz az 5 sorozat maximális mennyiségre (azaz nálam 10-re) illetve a 20 sorozatos 4 (esetleg 5) ismétléses gyakorló rész. Ez utóbbit ezentúl edzés közben fogom végezni. Így hamarabb meglesz, mert amúgy ez szűk 25 percbe kerül, ami elég sok idő, főleg ha beköszönt a dolgozós időszak. Sajnos nem jön össze a telitalálat a lottón. Pláne, hogy mindig szombat este jut az eszembe :-)

Edzésügyileg frankón letoltam a szokásos adagokat, majd következett a vizes program. Szaunázni nem akartam, elég volt a termi edzésen: facsarni lehetett a pólómból a vizet az edzés után. Helyette kicsit punnyadtam a gyógyvízben. Ez se rossz!

Amúgy - miután sikeresen eladtam a 24-es, 32-es, 40-es Elite golyópárjaimat - furcsa módon megélénkült a Jófogás kettlebell oldala. Egy rakás nagy méretű, jó állapotú, Elite golyó került fel, meg versenygirják is. Szerintem kicsit túlárazva, de majd rájönnek. Szerencsére, én már túl vagyok ezen az árulós időszakon.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: