vasárnap, augusztus 14, 2016

Uszoda edzéssel

Déli kirándulás az usziba. Sajnos már ott vettem észre, hogy a Rolling Thunder-t nem vittem, így az ma kimaradt:
  • APUP: 5x10, 90 mp-s pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(5 + 5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: maximális ismétlésszámra, 5 kg-os csökkentésekkel, 30kg - 25kg - 17,5kg-os kézisúlyzó párokkal (a 20 kg-os éppen foglalt volt), pihi nélkül
  • FG-s evezés rúddal: 3x12
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Rajtam kívül még ketten voltak a teremben, ráadásul csak 31 °C, azaz tiszta edzőtermi hangulat: minden adott volt egy jó kis edzéshez. Szépen le is pörgettem az adagokat, majd úszás.
A vizes programból ma kihagytam gyógyvizes punnyadást és a szaunát is, mert siettem.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: