péntek, augusztus 19, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda:
  • APUP gyakorlós: 20x5, összesen 100 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(5+5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: maximális ismétlésszámra, 5 kg-os csökkentésekkel, 30kg - 25kg - 20kg-os kézisúlyzó párokkal, pihi nélkül
  • FG-s evezés kézisúlyzóval: 25-25 ismétlés (30 kg-os kézisúlyzó)
  • Függeszkedés: 1 perc
  • Úszás: 20 perc folyamatos gyors (görcsölt a bal combhajlítóm, így 20 perc után kiszálltam)
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 35°C, egyedül voltam. Meg a Bomba :-)
Az APUP programban ma a gyakorlós rész következett. A múltkor csak 12 sorozatot tudtam beiktatni a különféle gyakorlatok közé, ezért most edzés elején elvégeztem 12 sorozatot, a 60 mp-s pihikkel, majd még 8x5-öt az edzésen szétszórva. Így megvan a szokásos 20 sorozat, összesen 100 ismétléssel.

A súlyzós részt frankón végigtoltam (a Rolling Thunder megint kemény volt, ezért edzés végén elhagytam az FG-s rudas evezést, helyette egy kis állóképességi jellegű kézisúlyzós evezés volt a Fat Gripz használatával), majd jött a vizes rész.
Sajnos bő 20 perc után elkezdett görcsölni bal combhajlítóm, valszeg sok volt a konditermi izzadás, így kiszálltam a medencéből és a szaunát kihagyva a merülő medencében ücsörögtem még egy jó darabot.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: