szerda, augusztus 31, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda. A szezonnak vége, eltűntek a gyerekes családok. Az uszodatérben mindössze ketten voltunk (plusz az úszómester), a gyógyvizes medencékben pedig egyedül ücsörögtem. Jövő héttől kezdődnek az úszóedzések, de dél körül akkor is ennyien leszünk.

A mai menü:
  • APUP 10-es nap: 5x10, másfél perc pihikkel
  • Fekvenyomás + Felhúzás: 10x(3 + 3)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(2-2), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Guggolás: 5x10, kis súly, mozgásgyakorlás céllal
  • Úszás: 35 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 33°C volt. A fekvenyomást ma felhúzással párosítottam (annyira megtetszett a múltkori, de azért nem csinálok belőle rendszert). Még régebben olvastam egy cikket a nagy sorozatszámú, alacsony ismétlésű edzésről. Megpróbálom ezt a saját edzéseimben is megjeleníteni, azért vannak mostanság ezek a 10x3, 8x3-as erőrészek, de lesznek majd 6x4 illetve 8x4-es napok is.

Az erőrész után lefuttattam a szokásos programot és kész.

Holnap csütörtök. Első tanítási nap.

Nincsenek megjegyzések: