péntek, szeptember 09, 2016

Duplagolyók (11)

Késő délelőtti edzéske a teremben. Sokáig egyedül voltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP@36-@36 + Húzódzkodás vastag rúdon: 5x(5 + 5) 
  • DuplaC&P@32-@32 (mind padlóról indítva): 20 ismétlés, kb. 5 perc alatt
  • Egylábas Vádli(+20kg) + FarmerFG(40kg-40kg): 4x(15-15 + 45 méter, végig a termen)
  • Függeszkedés: 1,5 perc
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike.

Végre eljutottam a @36-os golyópárral a célként kitűzött 5x5-ös duplaMP-s ismétléshez. Tudtam én ezt már pár évvel ezelőtt, de aztán háttérbe szorult a duplagolyós meló és ez bizony meg is látszott az ismétlésszámokban. De ezek a 6x3, 8x3, 10x3, 6x4, 8x4-es ismétlésszámok hozzák az eredményeket. A húzódzkodás csak mint ellengyakorlat volt közte. Jól esik a nyomások között húzódzkodni.

Lihegtetős gyakorlatként a két @32-es golyóval folyamatosan (már amennyire a tüdőm és az erőm engedte) padlóról indított dupla felvétel és nyomásokat végeztem. 5 perc és pár mp alatt jött össze a 20 ismétlés. Le is fárasztott rendesen. Ez végül is egy 5 perces Sig Klein kihívás :-)

A vegyes kötelezőkben most csak egy párost végeztem. Itt is egy kis siker: sikerült a terem egyik végéből a másik végébe átvinnem a Fat Gripz-es fogóval ellátott két 40 kg-os kézisúlyzót. Nem is egyszer, hanem 4 sorozatban. Közte vádli. Ennél a gyakorlatnál az egyik kezemben egy 20 kg-os tárcsát fogva végeztem a melót.

Sajnos a szaunát elfelejtettem bekapcsoltatni, így az ma kimaradt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: