péntek, szeptember 30, 2016

Duplagolyók (16)

Délelőtti mozgolódás:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP: 8x3x(@36-@40), sorozatonként cserélve a golyókat
  • DuplaC&P@32-@32 (mind padlóról indítva): 20 ismétlés, 4:58 alatt alatt
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 20-20 egylábas vádli (20kg) + Wrist Roller@48 3 tekerés befelé, pihi nincs
    • 3 sorozat: 10-10 dobozra fellépés (legmagasabb állás) + 1 perc hídtartás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Az erőrészben sikerült a múltkori 4x3 sorozat helyett 8x3-at kitolni. Aztán a két @32-es golyóval egy 20 ismétléses Sig Klein kihívás, most 4:58 alatt lett meg. Lihegtetős kis meló... Mind padlóról indított, most is 4x5-ös leosztásban végeztem.
A kötelezőkkel zártam, de elhagytam a Fat Gripz-es farmert, helyette Wrist Roller volt a @48-as golyóval. Soknak érzem a statikus fogáserősítést: az uszodás napokon Rolling Thunder, a golyós napokon Fat Gripz-es farmer, na ez utóbbit cseréltem le egy dinamikusabb alkargyakorlatra, a Wrist Roller-re.
Egy alaposat hengereztem, majd a szaunában pihentem. Jó kis edzés volt!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: