kedd, szeptember 13, 2016

Duplagolyók (12)

Ma egy rövid és intenzív edzést tartottam, mert sietnem kellett:
  • GridX + Bemelegítés: 15 perc
  • DuplaC&P + DuplaMP @36-@36: 25 sorozat, összesen 25 felvétel és nyomás illetve 25 katonai nyomás, 23:50 alatt
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 20 vádli állva rúddal(20kg) + 2x45 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 3 sorozat: 10 lábemelés függeszkedve fejhez + 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás)
  • GridX + nyújtások: 5 perc, rövidítettem, mert sietni kellett
Ennyike. Az erőrészben 25 sorozatnyi dupla volt, azaz felvettem a két golyót és kinyomtam, majd tartóba visszaengedve egy újabb nyomás következett. Körülbelül szűk percenként kezdhettem neki, mert a 25 sorozatot 23:50 alatt teljesítettem. Időt nem néztem, hanem a sorozatok között körbesétáltam a tornatermen illetve törölköztem, vagy magnéziáztam.
Közel sem vert agyon, tök jó hangulatban (és jó zenére) letoltam az összesen 25 felvétel és 50 nyomást. Nyár elején volt hasonló, ott szintén 25 perc alatt csak 20 sorozatot végeztem. Akkor eléggé megviselt a dolog.
Nem sok időm volt másra, nem is végeztem más erőgyakorlatot, csak letudtam a vegyes kötelezőket és kész. Így is az edzés végi hengerezést erősen harmadolni kellett.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: