szombat, szeptember 17, 2016

Duplagolyós meló (13)

Késő délutáni edzéske, zárásra épp kész lettem:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP@36-@36 + Húzódzkodás vastag rúdon: 5x(5 + 5)
  • DuplaC&P@32-@32 (mind padlóról indítva): 20 ismétlés, 4:32 alatt alatt
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 15-15 egylábas vádli (20kg) + 2x45 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 3 sorozat: 10-10 dobozra fellépés (legmagasabb állás) + 1 perc hídtartás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Az erőrészben duplaMP a két @36-os golyóval egy kis húzódzkodással megfejelve. Simán végigvittem, a múltkori siker nem volt alaptalan: ez az 5x5 a zsebemben van. Következőleg megpróbálkozom a @36-@40-es párosítással 3 ismétlésekkel. (Mivel csak egy @40-es golyóm van, venni meg egyelőre nem „akarok”: az iskolakezdés elég fogós két általános iskolás gyerkőccel.)

A lihegtetős gyakorlat padlóról indított felvétel és nyomás volt a két @32-es golyóval. Most 4x5-ös sorozatokba szedtem, a 4 sorozat között kb. fél perceket pihentem, sorozaton belül nem volt pihi: leraktam a golyót, felegyenesedtem, egy nagy levegőcsere majd jöhetett a következő ismétlés. Ezzel bő fél perccel hamarabb lettem kész, mint a múltkor, akkor bő 5 perc alatt volt meg a 20 ismétlés, ma 4:32 alatt. Jól meg is lihegtetett, de ennyi meg kell.

A vegyes kötelezőkkel zártam, annyi változtatással, hogy a lábemelés helyett hídtartást raktam be.
Egy hosszú kör szaunával fejeltem még meg a mai edzést, és már zárt is a terem. Tök jó kis mozgolódás volt, semmi felesleges sallang, domináns teljes testes gyakorlatokkal: azaz csak a lényeg.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: