szerda, szeptember 21, 2016

Duplások - aszimmetrikus golyók (14)

Késő délelőtti edzéske:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaC&P + DuplaMP: 15 padlóról indított felvétel és nyomás és 15 nyomás
    • 5 sorozat @36-@36
    • 10 sorozat @40-@36, sorozatonként cseréltem a golyókat
  • Duplagolyós lihegtetős @24-@24: 3 sorozat az alábbiakból, a sorozatok között kis pihikkel:
    • 5 dupla swing
    • 5 dupla clean
    • 10-10 fűrészelős nyomás
    • 5 dupla clean
    • 5 dupla swing
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 15-15 egylábas vádli állva (20kg) + 10-10 FG-s evezés kézisúlyzóval (40kg)
    • 1 sorozat: 30-30 egylábas vádli állva + 25-25 evezés kézisúlyzóval (40kg)
    • 3 sorozat: 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás) + 1 perc hídtartás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel a csendben
Ennyike. Ma az erőrészben előrébb léptem, azaz rápróbáltam a @36-@40-es párosra. Elég érdekes, szokni kell hogy nem egyformák a golyók. Sem méretre, sem súlyra. Jó kis idegrendszeri összezavarás, pláne, hogy sorozatonként cseréltem a golyókat. 10 sorozatot toltam le belőle, elég is volt. (Előtte azért volt 5 sorozat a @36-@36-os párral, meg persze a felvezetés a @24-@24-es és a @32-@32-es párokkal.)
A lihegtetős gyakorlat ma @24-es meló volt, nem akartam a @36-@40-es pár jelentette újdonság hatása miatt túlterhelni magam a @32-es párral. Frankó tempóban letoltam a @24-es párral a három sorozatnyi mennyiséget, kapkodtam is a levegőt utána.
A kötelezőkkel folytattam, ma farmer helyett egykezes evezést végeztem, természetesen a Fat gripz rajta volt a 40kg-os kézisúlyzón. Most is mentek belőle a 10 ismétlések karonként, azaz hol van már a tavaszi nyögvenyelős 5-5-ös mennyiség.
Hengereztem, nyújtottam egy alaposat, majd szauna. Itt szundítottam is egyet a pihenőben. :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: