kedd, szeptember 06, 2016

Duplások (10)

Délelőtti mozgolódás:
  • GridX + Bemelegítés: 15 perc
  • DuplaCP@36-@36 + Húzódzkodás vastag rúdon: 6x(4 + 4), a duplacp minden ismétlése padlóról indult
  • See-Saw press@32-@32 + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval 40kg: 3x(5-5 + 10-10)
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 20 vádli állva rúddal + 40 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 3 sorozat: 10 lábemelés függeszkedve fejhez + 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Az erőrészben duplaC&P a két @36-os golyóval, minden ismétlést a padlóról indítottam: letettem a golyókat egy nyomás után és újra felvettem. 6 sorozatban 4 ismétlések: ölég ütős teljes testes meló. Egy kis húzódzkodást raktam be mellé, de csak saját testsúllyal.

A kötelezők előtt még egy kis fűrészelős nyomás volt evezéssel. (A dupla@24-es melórészt ma kihagytam). Itt örömmel tapasztaltam, hogy simán eveztem 10-10 ismétlést a 40kg-os kézisúlyzóval Fat Gripz nehezítéssel. Tavasszal ebből mindössze 5-5 ismétlések mentek. Más gyakorlatnál is érzem, hogy a fogáserőm fejlődött, köszönhető ez az rendszeres uszodai Rolling Thunder-es melónak.

A kötelezőkkel zártam. Annyit változtattam, hogy ma rúddal volt a vádli 60-80-100 kg-os terheléssel az egylábas vádli helyett. A végén egy környi szauna. Ha már a szeánsz kimarad.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: