vasárnap, szeptember 04, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda következett:
  • APUP létra: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés volt, összesen 55 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 8x(3 + 3), három percenként kezdtem neki
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: 2x20, ez volt a levezetés
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • FG rudas felhúzás + Guggolás: 3x(10 + 10), gyakorló súlyok
  • Függeszkedés: 1,5 perc
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors, nagyon könnyedén ment
  • Szauna: 1 hosszú kör
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 33°C volt, egyedül voltam. A fekvenyomás mellé ma evezést raktam be. Aztán letoltam a szokásos programot. Az uszodatérben is mindössze négyen voltunk.
Tök jó kis edzést volt, szinte frissebben jöttem el, mint kimentem. Köszönhető ez annak, hogy ma kihagytam a gyógyvizes punnyadást, mert az bizony engem mindig hazavág.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: