csütörtök, szeptember 15, 2016

Uszoda edzéssel

A mai mozgolódást az uszodában abszolváltam:
  • APUP 10-es nap: 5x10, másfél perc pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 6x(3 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt egy-egy sorozatot végeztem maximális ismétlésre
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(3-3), majd 10-10, végül 20 mp - 20 mp tartás
  • Felhúzás: 4x10, folyamatosan emelve a terhelést
  • Guggolás: 50 folyamatos ismétlés súly nélkül
  • Függeszkedés: 1 perc
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 30°C volt, egyedül voltam. Egyszer az úszómester jött fel zenét hallgatni :-).
A szokott program, annyi változtatással, hogy az erőrész után csak egy-egy maximális ismétlésű sorozatot toltam: bőven elégnek érzek ennyit is.
A felhúzásban ma nem FG-vel húztam, hanem normál fogással. 180 kg-ig lépkedtem fel 4 lépésben. Fogós volt a 10 ismétlés belőle. Az utána következő guggoláshoz nem is raktam fel súlyt. :-)

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: