hétfő, szeptember 19, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda. Megkezdődött az általános iskolások alsó tagozatosainak rendszeres úszásoktatása. 1-4 osztályig heti egy alkalommal jönnek, naponta másik iskola. Jó kis zsivaj volt az uszodatérben illetve a tanmedencénél. Csak egy pályát foglalnak, de mintha tele lett volna velük az uszoda :-)
A teremben persze senki nem volt, ja és csak 28°C! Már érzem a tél jeges fuvallatát...
A mai menü:
  • APUP létra: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés volt, összesen 55 húzonc
  • Fekvenyomás + Felhúzás: 8x(3 + 3), 3 percenként, a végén visszavéve a súlyt egy-egy sorozatot végeztem maximális ismétlésre
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 10x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Guggolás: 3x20
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hideg vizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Ma nem volt kedvem a padon végzett evezéshez, így a fekvenyomás mellé felhúzást párosítottam. Jó kis munkás meló lett. Az erőrészt befejezve, végeztem még egy-egy maximális ismétlésszámú sorozatot 30 illetve 40 kg-mal visszavéve a súlyt (fekvenyomásnál természetesen -1 ismétléssel), majd Rolling Thunder. Itt most kissé visszafogott voltam súlyügyileg (a felhúzás után nem is ment volna a szokásos terheléssel), majd guggolás, kis súllyal, gyakorlás céljából.

A vizes program jól esett, különösen, hogy a gyógyvizes punnyadás során teljesen egyedül voltam a kinti medencében: csönd és nyugalom vett körül. Frankó volt! Hideg vízzel zártam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: