péntek, szeptember 23, 2016

Uszoda edzéssel

Késő délelőtti edzés:
  • APUP 10-es nap: 5x10, másfél perc pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 6x(3 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt egy-egy sorozatot végeztem maximális ismétlésre
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Felhúzás: 4x10, folyamatosan emelve a terhelést
  • Guggolás: 50 folyamatos ismétlés súly nélkül
  • Úszás: 20 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 29°C volt, egy srác edzett még a teremben. A szokásos gyakorlatok, az alapokon minek változtatni.
Az úszást kissé rövidebbre vettem, mert kicsúsztam az időből, de a punnyadást a gyógyvízben, a kinti csendben semmiképp nem akartam kihagyni.
Jó edzés volt!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: