szerda, szeptember 07, 2016

Uszoda edzéssel

Kivételesen a tegnapi golyós nap után ma uszodai edzésnapot tartottam. Holnap ugyanis nem érek rá:
  • APUP 10-es nap: 5x10, másfél perc pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 6x(3 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt 16 ismétlés a fekpadon
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: 1x16
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(2-2), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • FG rudas felhúzás + Guggolás: 3x(5 + 10), gyakorló súlyok, majd FG nélküli 20 ismétléses felhúzás
  • Függeszkedés: 1,5 perc
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 32°C volt, egyedül voltam. A szokásos programot toltam. Mivel tegnap is edzésnap volt és nem vagyok egy mazochista edző, ezért ma kissé visszavettem a sorozatszámokból, de a súlyok maradtak. Kivéve a húzoncot, ott a szokásos 5x10 ismétléssel nyomultam.
A vizes programban ma szauna helyett gyógyvizes punnyadás volt, jól le is fárasztott.

Ma délelőtt összefutottam az utcán (egyikünk sem futott, azt meghagyjuk a 100 kg alatti embereknek) egy régi edzőtárssal, aki elmondta, hogy nemrég beszélt Lóska Sanyival. Ő tartja a magyar csúcsot Rolling Thunder emelésben. Edzésen - azaz nem hivatalos versenyen - 123 kg(!)-ot emelt az egyik karral. Nem semmi, az én 94 kg-om elég karcsú hozzá képest...
Mondjuk, rászokott arra, hogy az emelő alkarját egy nagyon erős csuklóbandázzsal tekeri körbe, tartást adva neki ezzel: nem fordul ki belőle a fogó. Ez azért szerintem olyan, mint az erőemelő ruha. De a 123 kg akkor is 123 kg. Még ha bandázsos is. Azért kíváncsi lennék, hogy bandázs nélkül tudná-e ezt a súlyt. Mindegy, én maradok az övnél, mást nem használok. Talán eccer elérem így a 100 kg-ot :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: