hétfő, október 24, 2016

Duplagolyók (21)

Ma golyós nap:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 10x(3 see-saw press + 3 dupla clean), minden két percben kezdtem neki, szűk 19 perc alatt összesen 30+10 dupla clean és 30-30 fűrészelős nyomás
    • Gorener-lánc @24-@24: 5x3 láncszem, két percenként kezdve, egy láncszem felépítése:
      • dupla snatch
      • dupla mp
      • dupla clean&press
    • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
      • 3 sorozat: vádli állva rúddal 20x80kg + Wrist Roller@40 befelé-kifelé
      • 3 sorozat: 100m farmerjárás (@40-@48) + 10 lábemelés függeszkedve homlokhoz
    • GridX + nyújtások: 15 perc
    Ennyike. Az erőrészben most egy 20 perces melót toltam: minden két percben végeztem 3-3 fűrészelős nyomást, majd három dupla felvételt a két @36-os golyóval.

    A levezetés Goerner volt, de most ezt is dupla golyókkal végeztem. Csak a két @24-es golyót maceráltam, hiszen levezetés... Összesen 15 dupla szakítás, 15 dupla dupla felvétel és 30 duplagolyós nyomást végeztem, olyan szűk 9 perc alatt. Nagyon nem erőltettem a dolgot, inkább cél a minőségen volt. Minden két percben kezdtem neki, az egyben letolt három láncszem kb. 35-40 mp-es meló, a maradék szűk másfél percek voltak a pihik. Elég is volt a 20 perces @36-os golyós rész után.

    A vegyes kötelezőkkel folytattam, ma a dobozra fellépést cseréltem le függeszkedve lábemelésre. Ja, meg nem egylábas vádli volt, hanem rúddal végzett kétlábas. Azt vettem észre, hogy jobb, ha a vádlinál variálom az ismétlésszámokat és a használt súlyt is, a változatosság izomlázat hoz, azaz kilépteti a komfortzónából az izmokat. Márpedig a vádli amúgy is erős, hiszen minden állva végzett gyakorlatban részt vesz, azaz az én esetemben csak a fekvenyomásnál, a padon végzett evezésnél és persze a húzódzkodásnál nincs rajta terhelés.

    Sajnos szaunára már nem maradt időm.

    Holnap kedd.

    Nincsenek megjegyzések: