szerda, október 05, 2016

Golyók (17)

Ma golyós nap következett:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP @36-@40 létra: 4-4-4, összesen 12 felvétel és 30 nyomás, próbáltam kb. egyformán elosztani a két oldal között a terhelést
  • Pincérnyomás@32 + Snatch@24: 8x(5 + 20), körönként cserélve az oldalt, összesen 20-20 nyomás és 80-80 szakítás
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 2 sorozat: 20-20 egylábas vádli (20kg) + 2x45 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 2 sorozat: 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás) + 1 perc hídtartás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör, nagy pihivel a csendben
Ennyike. Az erőrészben most létráztam, három 4-es létrát építettem fel. Sajnos zene nem volt, mert egy srác személyi edzést (amúgy pont kettlebellt) tartott egy vendégnek, így csak a fejemben szólt a Rammstein :-)
A levezetés pincérnyomás volt szakítással. Egyik oldalon nyomtam 5-öt a @32-es golyóval, majd szakítottam 20-at a zöld @24-es girjával, aztán jött a másik oldal. Ezt összesen nyolc sorozatban. Érdekes volt így, jól leterhelte az éppen aktuális oldalt.
A vegyes kötelezők következetek, de nem volt kedvem előpakolni a Wrist Roller-es cuccokat, így farmeroztam helyette.
Egy jó hosszú szaunával és pihivel zártam. Tök jó így egyedül sziesztázni egy kicsit edzés végén, úgysem szaunázik senki. Legalább olyan jó, mint az uszodai edzés végén a gyógyvízben punnyadni a kinti nyugalomban.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: