péntek, október 07, 2016

Uszoda edzéssel - Melinda

Délelőtt mesterembereket vártam a lakásba és természetesen majd másfél órás csúszással jöttek. Elvégezték a melót, aztán tudtam csak kimenni az uszodába. Egy nagyon intenzív súlyzós edzést végeztem, jócskán kiléptem a szokott kis komfortzónából. Ilyen is kell, no meg ma rá is voltam kényszerítve az időhiány miatt:
  • Összetett gyakorlatsor: (elneveztem Melindának)
    • Húzódzkodás (+5kg)
    • Fekvenyomás (testsúly 100% - 112,5 kg)
    • Felhúzás (testsúly 150% - 170 kg)
    • mindhárom gyakorlatból 10-10-10 ismétlés, majd 9-9-9, aztán 8-8-8, egészen 1-1-1-ig. Összesen szűk 45 perc meló, mindhárom gyakorlatból 55-55-55 ismétlés
  • Guggolás: 1x50, csak a rúddal, súly nélkül, erre következőleg tenni fogok most már valamit
  • „Világ körül”: 4x1x(2x20kg), az irányt sorozatonként váltva, kis pihikkel a körök között
  • Úszás: 10 hossz
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 26°C, de nagy hangzavar, ugyanis egyrészt valamilyen rendezvényre készültek (rengeteg asztalt, széket pakoltak), másrészt az öltözőkben cserélték a rossz zárakat, harmadrészt iskolai csoportok voltak úszni. A zenét a szokottnál sokkal hangosabbra kellett vegyem, hogy halljam  is :-)

Az összetett gyakorlatsor jól leszívott, ütős pofont adtam a szokásos 3 ismétléses adagokhoz szokott kis testemnek. Jó, persze a súlyok is alacsonyabbak voltak, de 3x55 ismétlés komoly tud lenni.
A Rolling Thunder-t direkt nem vittem, helyette egy kis „Világ körül” gyakorlat volt. Ja, amúgy övet sem vittem (ezt viszont nem direkt: elfelejtettem), ami a felhúzás pár sorozatánál jól jött volna, de végül is annyira nem hiányzott.

A vizes program nagyon minimalista lett, mindössze 10 hosszt úsztam, a gyógyvíz is rövidebb volt. A hidegvizes ücsörgésen nem kellett rövidíteni, mert majd belefagytam pár perc alatt is...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: