hétfő, október 03, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda:
  • APUP 10-es nap (+5kg): 10-9-8-8-7, másfél perc pihikkel, összesen 42 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 8x(3 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt 16-16 ismétléses sorozat
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(2-2), majd 10-10, végül 15mp-15mp tartás
  • Felhúzás: 4x10
  • Guggolás: 1x50, csak a rúddal, súly nélkül
  • Úszás: 35 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 28°C, a szokottnál is párásabb volt a levegő. Végig egyedül voltam.

Az APUP programban továbbléptem: egy 5kg-os tárcsát kötöttem magamra, ideje volt. Bő egy hónapja tolom az 5x10-es illetve az 1-2-3-...-10 ismétléses piramist saját testsúllyal. Most nehezítettem, ezután ezzel a kis tárcsával lesz a húzódzkodás. Ma 10-9-8-8-7 ismétlések sikerültek, nincs messze az 5x10.
A továbbiakban a szokásos programot toltam (a „Világ körül” gyakorlatot kihagytam), a legvégén a nap csúcspontja, punnyadás a kinti gyógyvízben. :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: