szerda, október 12, 2016

Uszoda edzéssel

Késő délelőtti program:
  • APUP 10-es nap (+5kg): 5x10, másfél perc pihikkel, összesen 50 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(3 + 3), 4x(5 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt 16-16 ismétléses sorozat
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1) folyamatosan emelve a súlyt 95kg-ig, majd (10-10)x80kg, végül (20mp-20mp)x70kg tartás
  • Felhúzás: 4x10, 170 kg-nál volt a vége
  • Guggolás: 1x50, raktam a rúdra két 20 kg-os tárcsát
  • Úszás: 35 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 26°C, nagyon párás volt a levegő. Az iskolai csoportok jöttek-mentek, állandó zsivaj, de a termet csak egy szúnyoggal kellett megosztanom.

A húzoncnál sikerült 5x10 a +5kg-os terheléssel. A fekvenyomás-evezés párosban a nyomást nem éreztem (hétfőn végigtoltam 10x3 duplagolyós nyomást és még volt 5x(5-5) pincér is, az érződött a tricepszekben), így 3x3 után visszavettem kicsit a súlyt és 4x5 ismétlést toltam bele. Az evezésben végig maradt a súly.

RT-ben fellépkedtem 95 kg-ig, 1-1 ismétléssel (a bal jobban megy, mint a jobb), majd a szokásos 10x(1-1) ismétléssel és a tartással fejeztem be.

A felhúzás maradt a 4x10, most csak 170kg-ig léptem fel, azért az a múlt hét pénteki 55x150kg adott a hátamnak rendesen, ma nem akartam nagyon terhelni a kis testemet. Ellenben a guggolásban felraktam 60 kg-ra és 50 ismétlést beleguggoltam. Elég is volt...

A vizes programmal fejeztem be, melynek természetesen a kinti medencés gyógyvizes punnyadás volt a csúcspontja. Szemerkélt az eső, totál csönd volt, egyedül voltam: egyszóval frankó!

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: