hétfő, november 28, 2016

Golyózás @36-@36 (31)

A mai edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaC&P@36-@36 létra, minden ismétlést padlóról indítva + Húzódzkodás: (4-4-4), 30 felvétel és nyomás 30 húzódzkodással
  • Vegyes bazár:
    • 3 sorozat: 10-10 padlónyomás + 10-10 egykezes evezés golyóval
    • 2 sorozat: 20 vádli állva rúddal + (1,5 perc) farmer kézisúlyzókkal
    • 4 sorozat: 20 vádli állva rúddal + 1 szegtörés, 6x180-as és 7x200-as sorozatonként váltva
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Az erőrészben létrák a két @36-os golyóval. Minden ismétlést padlóról indítottam, azaz felvétel, nyomás, letétel, felegyenesedés, nagy levegő és jöhetett a következő ismétlés. No meg persze húzódzkodás vastag rúdon. Eredetileg ötös létrákat akartam, de menet közbe úgy gondoltam, elég lesz ebből így kezdésnek a négyes létra is, mert sok benne a felvétel. Nem mintha nem ment volna, de nagy lett volna a terhelés. Én meg már nem szeretek nagyon elfáradni edzésen, kinőttem belőle. :-)
Egy kis vegyes bazárral fejeztem be és szaunával.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: