szerda, november 16, 2016

Uszoda edzéssel

Tegnap gyors edzés, aránylag nagy súlyokkal. Ellenben ma meg ráérek, hiszen ez az edzésnapom. Ráadásul uszoda következett, így tartottam egy nagy ismétlésszámokkal dolgozó, kis terhelésű edzést, no meg persze a vizes élvezetek sem hiányoztak. Az egyes sorozatok között nem tartottam pihiket, csak amíg törölköztem, vagy lapoztam a súlyt:
  • Fekvenyomás + Lehúzás csigán mellhez: 3x(20 + 20)
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Evezés csigán ülve: 3x(20 + 20)
  • Felhúzás + Vállból nyomás kézisúlyzókkal ülve: 3x(20x1 + 20), na itt a felhúzások után volt pihi
  • „Világ körül”: 2x(1-1 kör)x(2x20kg), az irányt sorozatonként váltva
  • Tárcsaforgatás: 2x(10-10)x20kg, 2x(10-10)x25kg, már olyan régen volt
  • Úszás: bő fél óra gyors, megállás nélkül
  • Gyógyvizes punnyadás: 20 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 26 °C. Nagyon pörgős lett az edzés, hiszen nem tartottam pihiket, illetve 1-1 felvezető sorozat kellett csak a munkasorozatok előtt, hiszen a 20 ismétléses sorozatok nem kívánnak nagy súlyt. A felhúzásnál már pihegtem azért rendesen (itt volt egy kis pihi is), mert a 3x20 ismétlést a 140 kg-ba húztam bele: felhúzás - letétel -felegyenesedés - új fogás - ismét felhúzás szisztéma szerint melóztam benne. Nagyon lihegtető tud lenni. Sőt. Brutális.
Mivel hamar végeztem, így két gyakorlatot is beiktattam fogáserőre. A szokásos „Világ körül” gyakorlaton kívül még tárcsaforgatást is. Ezt már nagyon régen volt, de nem lehet elfelejteni. Itt egy régi videó róla, hogy mi is ez:

2009.12.20 - Tárcsaforgatás - 25kg-os Atlas-tárcsa


Kb. ugyanezt a mennyiséget végeztem, csak először a biztonság kedvévéért a 20 kg-os tárcsával (két sorozat), aztán a két sorozatot a 25 kg-ossal.

Következetek a vizes élvezetek. Nagyon jó volt az úszás, a gyógyvizes punnyadás még jobb, a hidegvizes ücsörgés pedig nem túl jó :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: