szerda, november 30, 2016

Uszoda és masszázs

A hétfői edzésnap után estére elkezdett fájni a jobb bicepsz hosszú feje. Lövésem sincs, hogy miért pont este, de csak az edzés lehetett a ludas benne, mert amúgy délután csak ücsörögtem. Az edzésen nem éreztem semmi kellemetlen húzódást, feszülést, szépen letoltam az adagokat.
Keddre egész komoly fájdalom alakult ki, ami aztán már a jobb váll, lapocka (rombuszizmok) teljes területére kisugárzott. Nem nagy fájdalomra kell itt gondolni, hanem zavaró, alattomos fájásra, ami terhelés hatására fokozódik. Pl. tegnap bevásároltam és behajlított jobb karral akartam átemelni a kb. 10 kg-os szatyrot, de határozottan jelzett a hosszú fej, hogy akkor ezt most talán nem kéne.
Így a mai uszodai edzésnap nyomásjellegű gyakorlatait teljesen kihagytam, sőt edzés után még egy masszőrt is hívtam:
  • Húzódzkodás: 10x5, érdekes, ebben is van bicepszmunka, de itt semmi fájdalom nem volt
  • Felhúzás: 10x1x180kg, 2x20x1x140kg, itt nem kell behajlítani a kart, úgyhogy ez sima ügy, de azért nagyon itt sem mertem terhelni; felegyenesedős, újrafogós verziókat toltam, jó tüdőszaggatóak voltak
  • Kézisúlyzós szakítás + „Világ körül”: 4 sorozat: (10-10, mind padlóról, minden ismétlés után kezet cserélve)x30kg + (1 kör, sorozatonként irányt váltva)x(2x20kg)
  • Úszás: bő félóra folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 10-12 perc
  • Hidegvizes merülő: amíg bírtam
Ennyike. Az uszoda után közvetlenül:
  • Masszázs: 1 óra teljes testmasszázs

Holnap csütörtök, úgyis pihinap, aztán meglátom mivé alakul ez a fájdalom.

Nincsenek megjegyzések: