péntek, december 02, 2016

Duplások @32-@32 (32)

A szerdai masszázs hatására lokalizálódott a görcs, természetesen a csuklásizomban található (szinte mindig ott van nálam a gócpont), onnan sugárzott kifelé, ott nyomhatott valamilyen idegszálat, ami miatt az egész vállam fájt. Ez ma mára megszűnt, csak egy kisebb görcs maradt. Azt rendszeresen nyomorgatom teniszlabdával és egyéb eszközökkel. Így ma mehetett egy könnyített edzés, csak a két @32-es golyót cseszegettem:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Összetett duplagolyós gyakorlatsor @32-@32, 10 sorozat, minden három percben kezdtem neki:
    • 5 nyomás és 5 felvétel illetve 5 felvétel és nyomás, sorozatonként váltva
    • 10 lendítés
    • Összesen 50 duplamp, 55 duplaclean és 100 duplaswing 30 perc alatt
  • Vegyes bazár:
    • 4 sorozat: 10-10 padlónyomás + 10-10 renegát evezés (@32-es golyópár)
    • 2 sorozat: 20 vádli állva rúddal + (0,5 perc) FG-s farmer kézisúlyzókkal
    • 2 sorozat: 20 vádli állva rúddal + (1 perc) farmer kézisúlyzókkal
    • 2 sorozat: 10-10 dobozra fellépés (30 inch) + 10 lábemelés függeszkedve fejhez
    • Szegtörés: 6x180, 7x200, 7.6x260
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Nem voltak nagy súlyok, inkább a folyamatosságon volt a hangsúly (a vegyes bazárban nem tartottam külön pihenőket a gyakorlatok között, csak amíg törölköztem, vagy ittam). Jól le is fárasztottam magam, frankó volt egyet szaunázni a végén a csöndben.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: