péntek, január 06, 2017

Könnyű erő 10. (3x10)

A program könnyű napja:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 3x10-es nap:
    • BUP: 3x(10-10)x@24
    • Húzódzkodás: 3x10 (saját testsúly)
    • Felhúzás: 3x10x120kg, újrafogós stílus
    • Snatch: 4x(25-25)@24, kis pihikkel a négy sorozat között, összesen 200 ismétlés
  • Vegyes bazár:
    • Gripper: 5x(3-3)
    • Wrist Roller@32 + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x(1 befelé + 10 lábemelés)
    • Wrist Curls rúddal: 3x10x60kg, lassú végrehajtás
    • Rúddal tartás normál fogás: 120kg, ameddig bírtam
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A legkönnyebb nap. A nyomásban kicseréltem a pincért BUP-ra, mert ezt egy kicsit nehezebb végrehajtani, mint a pincért. Ennyi nehezítés bőven belefért, hiszen csak a @24-es golyót nyomkodtam. Az első sorozat még nagyon koncentrálós volt (valamikor tavaly májusban nyomtam utoljára így), de aztán az ideg-izom kapcsolat magára talált és könnyedén feltoltam a hátralévő két sorozatot.
A vegyes bazárban a fogást és a csuklót maceráltam kis terheléssel, de sokféle gyakorlattal. Előtte a a 200 szakítás már jól előmelegítette ezt a részt :-)
A szaunát épp felújítják (kicserélnek benne néhány lécet, a hangrendszert is megjavítják, stb.), ezért az ma kimaradt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: