hétfő, január 16, 2017

Könnyű erő 16. (5x2)

Tegnap mérhetetlen lustaság uralkodott el rajtam, ezért nem mentem az uszodába. Pedig megnyílt. Még a gyógyvizes punnyadás sem tudott elcsábítani, maradtam itthon.
A mai program:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x2-es nap:
    • Pincér: 6x(2-2)x@36, utólag számoltam utána, hogy egy sorozattal többet toltam, sebaj...
    • Húzódzkodás: 5x2x(+20kg)
    • Felhúzás: 5x2x185kg, újrafogós stílus, itt kicsit emeltem
    • Swing: 10x10x@48, 30 mp-s pihikkel, összesen 100 ismétlés
  • Vegyes bazár:
    • Gripper + Vádli állva rúddal: 1x(10-10), 5x(3-3), 1x(10-10), közben 4 sorozat vádli
    • Wrist Roller rögzített 55kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x(1 be és 1 ki + 10) 
    • Wrist Curls rúddal: 2x10x60kg
    • Fat Gripz-es tartás rúddal: 2x(20mp)x100kg, bőven elég is volt így utoljára :-)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A kötelező programban a felhúzásnál 5 kg-mal emeltem a súlyon, eddig 180 kg volt az adag, most már 185 kg lesz. Nem nagy emelés, simán belefért. Letoltam a ballisztikát és a fogáserős részt, és kész. Szaunára már nem volt időm.

Agyalok rajta, hogy a felhúzást időnként FG-s felhúzásra cserélem, a vastag fogó miatt a maximális feszítés garantálva van, de mégsem kell nagy súlyokkal melózni. Amúgy sem ajánlott 200 kg fölé mennem a felhúzásban, az FG-vel viszont ez a veszély garantáltan nem fog fenyegetni :-). Ki is fogom próbálni következőleg.

Holnap kedd, még nem tudom, hogy kijutok-e edzeni, majd eldől.

Nincsenek megjegyzések: