csütörtök, január 05, 2017

Könnyű erő 9. (5x2)

Sajnos az uszoda két hétig bezárt (leeresztik a medencéket, festenek, felújítanak), így tegnap nem tudtam menni úszni. Sebaj, pihentem. Ma pedig folytattam a könnyű erő programomat:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x2-es nap:
    • Pincérnyomás: 5x(2-2)x@36, a @40-est nem merem bevállalni, így marad a @36
    • Húzódzkodás: 5x2x(+20 kg)
    • Felhúzás: 5x2x180kg, újrafogós stílus
    • Swing: 10x10x@48, 20 mp-s pihikkel
  • Vegyes bazár:
    • Gripper: 5x(2-2)
    • Wrist Roller@48 + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x(3 kifelé + 10 lábemelés)
    • Wrist Curls rúddal: 2x10x60kg, lassú végrehajtás
    • Rúddal tartás normál fogás: 130kg, ameddig bírtam
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A könnyű erő program nehéz napja. Nem használtam sokkal nagyobb súlyokat, mint a 3x3-as nap során, de mégis fárasztóbb, hiszen itt 5 sorozat van. A vegyes bazárban fogás- és alkarerősítő gyakorlatokat végeztem.
A legnehezebb nap egyébként a 6x1-es nap lenne, de egyelőre azt nem rakom be. Nem szeretnék még nagyobb súlyokkal melózni, ugyanis tök jól érzem így magam: nincs kényszer, nincs izomláz, várom az edzéseket, motivált vagyok, szóval frankó. Végül is én ezért edzem és nem a súlyok hajkurászásáért. Arra ott vannak a fiatalok.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: