szerda, február 22, 2017

@40-es meló (3x8)

A megszokott mérleg helyett egy igenyösen elhasznált állapotú mérleg került a terembe. 110,4 kg-os súlyt mutatott. Próbaképpen ráraktam egy 20 kg-os tárcsát, azt 21,3 kg-nak mérte, egy 10 kg-osat pedig 9,5 kg-nak. A Full Force @40-es golyót pedig 37,5 kg-nak. Azaz összevissza mér, a testsúlymérést másképp kell megoldanom. Állítólag a másik elromlott, azért hozták ezt helyette.
Az elszakadt övet nem kell kifizetnem, már hoztak is egy újat helyette.
Ma a 40 kg-os golyót maceráltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Erőrész:
    • C&P@40 + Húzódzkodás(+10kg): 3x(8-8 + 8)
    • Padlónyomás@40 + Egykezes evezés@40: 3x(8-8 + 8)
  • Fogáserő:
    • Gripper + Vádli állva rúddal: 3x(1-1 + 12)
    • Wrist Roller 60kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
  • Lihegtetős:
    • Swing: 10x20x@40, minden percben kezdtem neki, összesen 200 ismétlés 10 perc alatt
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A múlt héten 5x5 ismétlés volt a felvétel és nyomásban, ma 3x8. Frankón ment, tele voltam erővel. A húzoncnál is simán megvolt a +10kg-os nehezítéssel a 3x8 ismétlés. Padlónyomás és evezés volt az erőrész záró szuperszettje, itt is maradtam a 8 ismétléseknél.
A Wrist Roller-t kihagytam, mert a guggolóállvány foglalt volt, annyi baj legyen.
Lendítésekkel fejeztem be. Jó edzés volt!

Holnap csütörtök és melóhegy. De lehet pénteken is, azaz minimum egy pihinap jön, azért is melóztam ma a @40-es golyóval, hogy kitartson :-)

Nincsenek megjegyzések: