szombat, február 04, 2017

Könnyű erő (3x3) - 110kg

Az elmúlt két napban sok volt az elfoglaltságom, nem jutottam ki edzeni. Ma végre edzés. Igaz, késő délután, ezért kicsit rövidítettem a szokásos programon, hogy a végére beférjen a szauna:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 3x3:
    • Pincér: 3x(5-5)x@36, két-két ismétléssel toltam többet, lépni kellene már @40-re
    • Húzódzkodás: 3x3x(+20kg), azaz 3x3x130kg
  • Vegyes bazár:
    • Gripper + Vádli rúddal: 3x(5-5 + 20) 
    • Szegtörés + Lábemelés függeszkedve fejhez: 6x180, 6x180, 7x200, a törések után 10 emelés
  • Lihegtetős:
    • Duplagolyós meló @24-@24, 3 kör az alábbiakból:
      • 10 swing
      • 5 clean
      • 5 mp
      • 5 clean
      • 10 swing
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Ma a gripper után szegtörés volt, a 3x10 ismétléses nyomás-húzás szuperszett és a szakítás/swing helyett egy gyors duplagolyós meló a két kis @24-es golyóval. Elég is volt, jöhetett a szauna!

Megjöttek az új szerzemények. 6 nap alatt USA-ból Budapesten voltak, onnan 18 (!) nap alatt jutottak el Szobira. Hiába, a magyar posta utolérhetetlen. De végül csak ideértek:



Rendeltem két grippert bemelegítésre illetve gyakorlásra (eddig egy kölcsönbe kapott gripperrel volt a bemelegítés), kis gumiszalagokat rehabra a marokerősítés után, valamint egy kupac szeget két pár kendővel. A szegekből 10 darab az enyém, 15 pedig egy termi srácé, aki szentül meg van győződve róla, hogy simán kettétépi :-). Mondjuk adtam alá a lovat én is, mert így beszállt a postaköltségbe, ami cirka 88$ volt. A szegek nehezek.

Nincsenek megjegyzések: