csütörtök, február 16, 2017

Könnyű erő (5x3) - 109 kg

Valami nem jó a torkomban, kissé köhögök is, így a lihegtetős részből kihagytam a ballisztikát:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x3:
    • Pincér: 5x(3-3)x@36
    • Húzódzkodás: 5x3x(+20kg), azaz 5x3x129kg
  • Fogáserő:
    • Gripper + Vádli állva rúddal: 3x(5-5 + 20)
    • Wrist Roller 65kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
    • Wrist Curls rúddal 80kg  + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(10 + 10)
  • Lihegtetős:
    • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval + Kézisúlyzós evezés: 10x(5 + 5), nyomásban sorozatonként feljebb váltva a 22 kg-ostól kezdve, evezésben végig a 40kg-os párt használtam, direkt pihi nélküli meló, csak amíg törölköztem vagy ittam
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Munkás edzés, az enyhe betegségtünetek mellett agyilag sem nagyon voltam ott ma, de azért megcsináltam a kötelezőket és kész.

Holnap péntek és majd reggel eldöntöm, hogy pihinap lesz vagy edzés.

Nincsenek megjegyzések: