vasárnap, február 12, 2017

Könnyű erő (6x1) - 110 kg

Ismét 110 kg-ra kell kerekítenem a testsúlyt, a tegnapi kolbásztöltés hatása :-). Azért a frissen kisütött kolbász és a friss puha kenyér kombónak nagyon nehéz ellenállni. Őszintén megmondva nem is akartam...
A mai edzéske:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 6x1:
    • Pincér: 6x(1-1)x@40, na így kell ezt
    • Húzódzkodás: 6x1x(+30kg), azaz 6x1x140kg
  • Vegyes bazár:
    • Gripper + Egylábas vádli állva padon: 3x(5-5 + 20)
    • Wrist Roller + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
    • Wrist Curls rúddal  + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(10 + 10)
  • Lihegtetős:
    • Swing: 10x10x@48, minden sorozat után egy kör séta a tornateremben
    • Clean&Press variációk a @32-es golyóra: 5x(5-5), minimális pihikkel a sorzatok között
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Szépen sikerült letolni pincérben a @40-es golyóval 6x(1-1) magabiztos ismétlést. Így a húzódzkodásban is 6x(1-1) volt +30 kg-os terheléssel az övön. A fogáserősítős rész után a lihegtetős szakaszban a lendítéseken kívül volt még 5x(5-5) felvétel és nyomás variáns a @32-es golyóval: mp, egyoldali c&p, váltott kezes c&p, egyoldali padlóról indított c&p, váltott kezes padlóról indított c&p.
Egy hosszú kör szaunával zártam.

Amúgy ma lettem 45 éves.

Holnap hétfő.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog születésnapot! Bajzáth

Névtelen írta...

Köszönöm!

MáT írta...

Boldog Szülinapot Sanyi!

Más: a kollégának a teremből sikerült megbirkóznia a szegekkel vagy nem volt az olyan könnyű, mint ahogy kívülről kinézett ;-) ?

Névtelen írta...

Köszönöm!

Azóta se jött érte, pedig már többször szóltam neki illetve bevittem a terembe is, ott van a kis dobozkámban a pultban. Szerintem már megnézte, de szembesült vele, hogy ez nem evőpálcika...

Jómagam még nem próbáltam - magamnak nem is vettem volna, ha nincs ez a srác - mert a szegtörés most nincs benne a napi rutinban (hébe-hóba szoktam törni egy-egy 200x7-est), de ami késik nem múlik. Egyelőre a testsúlycsökkentésen van a hangsúly, no meg a pincéren, húzoncon és a fogáserősítésen.