szombat, március 11, 2017

Könnyű erő (5x2)

Késő délutáni mozgolódás. Szokás szerint eltököltem az időt, így a szokottnál rövidebbre vettem az edzést, hogy tudjak egy kört szaunázni:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x2:
    • C&P@48 + Húzódzkodás(+30kg): 5x(2-2 + 2), egybe raktam, hogy hamarabb végezzek
  • Fogáserő:
    • Szegtörés: 6x180, 7x200, 7x200
  • Lihegtetős:
    • Snatch@24: 80-80, egy kézcserés meló
  • GridX: 5 perc, ezt is rövidre vettem
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Nagy súlyok, alacsony ismétlésszám. A fogáserő csak szegtörés volt, majd egy gyors szakítás kupac. Nem gondoltam volna, hogy 80-80-at tudok ismételni a szakításban egy kézcserével. Kb. 60-60-ra saccoltam, de olyan lazán ment, hogy 80-80 lett belőle. Mivel hamar letudtam ez edzés részt, így befért egy környi szauna.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: