vasárnap, április 02, 2017

@32-es meló

Ma négy éves az RB, ezért ma nyílt napot tartottak: ingyenes volt a teremhasználat. Ez jó alkalom arra, hogy véget vessek a pihenőhétnek :-). Ja, meg még most sem kellett bérletet venni.
A könnyű erő program után másba kezdek, mostantól egy golyós és egy súlyzós napot fogok váltogatni. Ma a @32-es golyókkal nyomultam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás + Kétkezes swing: 5x(5-5 + 20)
  • Dupla Clean&Press: 5x5
  • Húzódzkodás(+15kg): 5x5
  • Gripper + Egylábas vádli @48-es golyóval a kézben: 5x(5-5 + 10)
  • Snatch@32 + Lábemelés függeszkedve fejhez: 5x(10-10 + 10)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Jó sokan voltak a teremben, nemcsak a teremhasználat volt ingyenes, hanem a csoportos órák is, sőt még volt egy rakat sütemény is. Ezekből nem ettem, mert nagyon vigyázok a vonalaimra. Nagyon határozott célom a 100 kg körüli testtömeg.
A nagy tömeg miatt az edzőteremben nem tudtam golyózni (egyszerűen nem fértem el, illetve balesetveszélyes lett volna a sok ember között golyókkal nyomulni), de a tornateremben a TRX-es óra vezetője megengedte, hogy a sarokban elmolyoljak.
Jó kis edzést tartottam, a végére még egy környi szauna is befért.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: