péntek, április 07, 2017

Esti Görner

Este jutottam ki mozgolódni. Sokan voltak a teremben, így az edzés első részében a tornateremben melóztam (itt senki sem volt), csak utána mentem ki egy kicsit súlyzózni:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Goerner + Húzódzkodás: 3x3Gx@24, 3x3Gx@32, 3x2Gx@36, minden sorozat után 5 húzonc, összesen 24 láncszem és 45 húzódzkodás
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Egykezes evezés golyóval: 3x(5 + 10-10), 4 felvezető sorozattal
  • Lábemelés függeszkedve fejhez + Egylábas vádli @40 a kézben: 3x(10 + 20-20)
  • Függeszkedés vastag rúdon: 30mp, 45mp, 60mp, a lábfejen 2x@16 lógott
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A Goerner a húzódzkodással vegyítve jól átmozgatott az egész napi ücsörgés után, frankó teljes testes gyakorlat. Nagyon nem erőltettem magam benne, a @36-os golyóval csak 2G-et végeztem, de elég is volt.
1G felépítése: bal oldalon snatch&press + clean&press, majd kézcsere és ugyanez a jobb oldalon is végrehajtva. Jó kis összetett gyakorlat.

Kézisúlyzós nyomás és evezés követte, ekkor már kevesen voltak a teremben. Befejezésül a szokásos kiegészítők. Szaunára már nem maradt időm, mert közel volt a záróra.

Holnap szombat és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: