szombat, június 03, 2017

A legeslegutolsó edzés

Uszodai edzés lett volna, de a kinti nyári meleg az uszodai termet valóságos szaunává változtatta, így még egy legeslegutolsót edzettem az RB Fitnessben.
Igaz a golyóim már nincsenek ott, de a teremnek van két (tőlem megvett) @32-es golyója illetve az egyik srác ott tartja a (szintén tőlem vett) két @24-es golyóját. No meg ott van a @48-as golyó is, amit a héten adtam el egy másik srácnak. Szóval régi ismerősökkel golyóztam, illetve ha a jövőben hazalátogatunk és még edzek, a saját golyóim várnak, azaz sikerült lebogyóznom, pontosabban legolyóznom a terembe :-)
Ma egy kis vegyes bazár napot tartottam, zömmel egy @32-es golyóval dolgozva:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner létra: (1G-2G-3G-4G-5G)@24, 2x(1G-2G-3G-4G-5G)@32
  • Snatch@32: 50-50, egy kézcserés
  • Strandfazon: 3 kör, minimális pihikkel
    • 10 Ferde pados nyomás kézisúlyzóval, sorozatonként emelve a súlyokat (32, 36, 40 pár)
    • 10x@48 Egykezes evezés golyóval
    • 15x@48 Egylábas vádli állva golyóval a kézben
    • 10-10 Dobozra fellépés (legmagasabb állás)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Előre vettem a teljes testes gyakorlatokat és utána egy kis izolált játék. Itt a nyár, állandóan felfújt mellkassal kell járkálni :-)
Amúgy az 5G a @32-es golyóval nagyon-nagyon fogós!

Egy frankó szaunával fejeztem be végleg az RB-s edzéseimet.

Holnap vasárnap.

3 megjegyzés:

MáT írta...

Sanyi, kb mennyi idő rendszeres használat után jutottál el arra szintre, h "bírod" a grid x-et?
Az ajánlatos alapján vettem én is egyet. Pár napja van meg,és elég húzós. Kb most értem igazán,mi is ez az smr. Eddig csak nagy ritkán voltak megdolgozandó pontjaim,amik érzékenyek voltak,de a grid x-nél van bőven. Majdnem mindent könnyítetten csinálok,h ne fájjon,m ugye nem az a cél.

Névtelen írta...

Akkor vettem, amikor egy gyógytornász a diplomamunkáját belőlem írta. Ő tette kötelezővé, egy héten 5-6 alkalommal találkoztunk, vagy az előre megírt gyakorlatokat kellett végeznem. Na, ez eleve 8 hét volt és sokszor olyan nyújtásokat végeztem, hogy azokhoz képest a Grid-X csak bemelegítésnek tűnt. Szóval én nagyon intenzív meló során kezdtem el hengerezni, így olyan 10-12 alkalom után már fel sem tűnt.
Most is csak akkor érzem, ha valami gebasz van, egyébként jól eső érzéseket kelt.

Névtelen írta...

Ja, meg a gyógytornász nem könnyített semmit, sőt, én meg összeszorítottam a fogam és csináltam, nehogy már szégyenbe maradjak ��. Azaz egyből a mélyvízbe dobott, én meg csakazértis kibírtam. Ennek lett az eredménye, hogy elég hamar rutinná vált.