péntek, június 16, 2017

Duplagolyós Görner

Délelőtti edzéske. Esett az eső, így egy folyosón melóztam. Húzódzkodni lehetett kint, mert az eresz alatt van, de sajnos a golyók már nem férnek ott el. A mai menü:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós Görner(@24-@24) + Köteles húzódzkodás létra: 3x(1G-2G-3G-4G), a húzoncok duplán voltak, összesen 30 láncszem (30 snatch, 30 mp, 30 c&p) és 60 húzonc
  • Szegtörés: 6x180, 7x180
  • Egykezes evezés golyóval@40 + Padlónyomás@40: 3x(10 + 10)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Első gyakorlat egy teljes testes létrás meló:  duplagolyós Görner párban a köteles húzódzkodással. Simán végigtudtam vinni a 4-es létrákat, nem sültem bele, mint pár hete. Pedig most még húzódzkodás is volt benne, dupla mennyiségekkel. Igaz, nem siettem, egy teljes létra 15 percig tartott, de ezt végig tudtam tartani, azaz a három létra 45 percbe került.
Egy kis szegtörés (már nagyon régen volt), végül egy gyors szuperszettben (szinte pihi nélkül) a látványizmok fejlesztése :-).

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: