szerda, október 18, 2017

@40-es meló

Folytatódik a kora őszi idő, ismét a parkolóban edzettem. Ma a @40-es golyó volt soron:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P + Húzódzkodás párhuzamos fogással: 12x(3-3 + 3), 25 perc meló, összesen 36-36 felvétel nyomással és 36 húzonc
  • Egykezes evezés RT-s golyóval: 3x(10-10), folyamatos meló!
  • Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x10
  • Swingek: 10x10
  • CoC2: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A szép idő lehetőséget adott arra, hogy a golyós C&P-t összekapcsoljam a húzódzkodással. Végig maradtam az alacsony hármas ismétlésszámnál. 12 sorozatot toltam kényelmes 25 perc alatt.
A szokásos gyakorlatokkal folytattam, a befejezésben pedig tovább léptem a CoC2-es gripperre, ezzel végeztem a hosszútávú fogáserősítést. Visszatekintve: 6 edzésen CoC1, a rákövetkező 7 edzésen CoC1.5, mostantól CoC2 egy darabig.
A munkarész belefért 50 percbe!

Edzés utáni kaja:


Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: