szerda, október 11, 2017

Dupla @32

Ma a dupla @32-es nap következett:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CP&MP létra: 3x(2-3-5), összesen 30 C&P és 30 MP, 20 perc alatt
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 6x6x@12
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • CoC1.5: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A duplagolyós CPMP létrákban a múlt hét elején már volt három 2-3-5 fokú létra, de akkor 25 perc kellett neki. Ma ugyanez a mennyiség 20 perc alatt megvolt. Kemény!
Húzódzkodás következett, az elmúlt edzésen a@24-est kötöttem magamra, ma a @12 lógott rajtam. Egy korrekt 6x6-os mennyiséget húztam vele.
Most nem variáltam meg a szokásos duplagolyós rutint: a renegát + fekvőtámasz illetve a panelfarmer + elemelés gyakorlatpárokkal folytattam, végül a marokerősítés sem maradt ki. Azért a cipelős (kb. 110 mp) - emelgetős (kb. 50 mp) gyakorlatpár elég hosszú időre lefoglalja az alkarokat. Éreztem is a gripperes munkában, a szokásosnál jobban kellett koncentrálni a végrehajtásra.

Jól elfáradtam, kellemes érzés itt ücsörögni a gép előtt.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: