hétfő, november 27, 2017

@32 - Óriáslétrák

Ismét mennyiségi edzés, de most létrákba szervezve. Pár @24-es bemelegítő sorozat után végig egy @32-es golyót használtam. (Sajnos a húzódzkodáshoz még nem.) Gyakorlatonként 60 ismétlést gyűjtöttem össze, miközben csak 3 sorozatban volt 10-es ismétlés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás: 3x(2, 3, 5, 10), összesen 60-60 ismétlés
  • Húzódzkodás párhuzamos fogantyún: 3x(2x(+@24), 3x(+@24), 5x(+@12), 10), összesen 60 húzonc, ebből 15x(+@24), 15x(+@12) és 30 saját testsúlyos
  • Snatch: 3x(2-3-5-10), természetesen oldalanként, azaz összesen 60-60 szakítás
  • Gripperek: 3x(2x(CoC2.5), 3x(CoC2.5), 5x(CoC2.5), 10x(CoC2))
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A pincérnyomásban a 10-es létrafok volt nehéz, a többi szinte semmi. De mindegyik ismétlés növelte az összterhelést. A húzódzkodásban ugyanezt a létrát követtem, csak ott kötöttem magamra golyót. Az első két létrafoknál egy @24-es, a harmadiknál egy @12-es lógott rajtam. A 10-es létrafoknál semmi. Így utólag okoskodva: lehet a pincérnél is így kellett volna, azaz a 2-es létrafokot @40-es, a 3-ast és az 5-öst @36-os, a 10-est pedig @32-es golyóval kellett volna feltologatni. Majd következőleg. Amúgy elégnek éreztem így is a 60-60 nyomást. De akár a húzódzkodásnál is, a 2-es létrafok mehetett volna a @32-es golyóval. Mondjuk így is elég volt a golyókat, meg a ruházatot, a kellékeket elvinni a húzódzkodás helyszínéhez. De jövő héttől ez megváltozik, mert beköltözök a helyi edzőterembe.

A ballisztika szakítás volt, itt is a létrát követtem, de itt egy teljes létrát természetesen megcsináltam egyszuszra. Azaz 2-2, kézcsere, 3-3, kézcsere, 5-5, kézcsere 10-10. Ez így kb. 1:50 ideig tartott. Minden három percben kezdtem neki egy létrának. Eléggé meglihegősödtem benne :-). Amúgy tök rövidnek tűnt egy létra, mert ugye sok benne a kézcsere, változatosság meg gyönyörködtet :-)

Ha már létra, akkor a gripperes melót is így végeztem. Itt is lehet következőleg nehezíteni illetve könnyíteni is egyben: a 2-es létrafok CoC3, a 3-as CoC2.5, az 5-ös CoC2, a 10-es CoC1.5. majd kipróbálom.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: