kedd, november 21, 2017

Dupla @24

A mai meló. Késő este került rá már sor, kivételesen a két @24-es golyót szedtem elő és mennyiségi napot tartottam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós Görner-létra: 3x(2G-3G-5G), összesen 30G (30 snatch, 30 mp, 30 c&p) 20 perc alatt
  • Köteles húzódzkodás: 3x10, hideg volt kint és esett az eső
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x10, hideg ide-vagy oda, azért ez sem maradt ki
  • Padlónyomás + Evezés döntött törzzsel: 3x(20 + 20)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 3x(10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Mivel már későn kezdtem neki az edzésnek, úgy döntöttem, hogy nem melegítek fel a két @36-os golyóra, hanem a bemelegítés már egyben a munkasorozat is lesz. Azaz maradtam a két @24-es golyónál és létrás Görnert toltam vele. Ezzel spóroltam egy csomó időt. Amúgy is régen dolgoztam csak a két @24-es golyóval, ideje volt egy ilyen kis könnyű, de azért lihegtetős napot is beiktatni a sok nagy golyós meló közé.
Jó ütemben végigtoltam a gyakorlatokat, simán belefértem 60 percbe.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: