vasárnap, december 03, 2017

Dupla @32 + Szauna

Déli edzés a teremben, csak páran lézengtek. Mert azt nem lehet edzésnek nevezni, amit ott műveletek. Mennyiségi edzést tartottam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP + Húzódzkodás létrában: 3x(3, 5, 8), összesen 48 duplaMP és 48 húzonc
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval piramisban: 10x35kg, 10x40kg, 10x45kg, 10x45kg, 10x40kg, 10x35kg
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval: 3x10x30kg, nagyon szokatlan volt, szinte napra pontosan fél éve nyomtam utoljára ferdepadon :-)
  • Fekvőtámasz állványon: 3x5, extra lassú végrehajtás, mélyen beengedve
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(60 lépcsőfok fel-le + 20)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés és pihi
Ennyike. A duplagolyós nyomásokat a saját testsúlyos húzódzkodással raktam párba, 20 perc alatt megvolt a 48 nyomás és a 48 húzonc. A húzódzkodásoknál létránként más-más fogást alkalmaztam:  volt rendes, párhuzamos fogású és köteles. Két kézisúlyzós gyakorlat követte, majd egy kis fekvőtámasszal rádolgoztam még a felsőtestre.
Kipróbáltam a panel-farmert: a konditeremből a kardióterembe egy 20 lépcsőből álló lépcsősor vezet. Elég széles, frankón el lehet férni a két golyóval. Egy körben 20 lépcső fel, majd le, ezt összesen háromszor végrehajtva jön ki a 60 lépcsőnyi fel-le. Könnyebb,  mintha egyből a harmadik emeletre mennék fel, hiszen 20 lépcső után már le kell jönni, aztán megyek ismét fel. A lényeg, hogy lehet végezni, mivel kevesen is voltak, senkit nem zavartam vele.

Már csak azt kell észben tartani, hogy vigyem a grippereket is, mert azt most is elfelejtettem :-)
Jó kis pörgős edzés volt, aztán pedig szauna.

Az egész az otthoni indulástól a megérkezésig szinte pontosan 3 órába telt. Nagyon megérte az 5 havi bérlet, mert ez így tiszta élvezet lesz!

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: